SPRINGA!!!

HEEEJ


nu äre så här att nu har jag faktiskt gjort nått så nu har jag nå att skriva om xD haha men iaf idag så sprang jag,Amanda och Felicia med statiol 2,5 km, jag va jävligt pepp på att springa idag kan få en sån känsla lite då och då, men de är de jag hatar! jag vill liksom ha den känslan hela tin för nu sa dom klockan sex på torsdag? och då kommer jag säkert känna att jag inte vill springa men måste tvinga mig för jag ska börja träna! hade konditions träning på gympan igår usch va jobbigt de va -.-

I helgen ska jag till Daniel, vi ska göra nå kul :) försöka iaf de blir aldrig så när vi säger de typ xD men ska se om vi får åka till stugan i björsjö för där är de så mysigt! :)

Skolan rullar på hann lämna in min språkvals uppgift i tid, sköönnt!! men sen så fick vi en värre uppgift -.- men de är bara att bita ihop och köra! för jag känner verkligen att jag har viljan nu, Emma våran lärare hon är verkligen bra! hon ger beröm och hjälper en så mycket som man behöver! och lika so läraren han är verkligen grym! kan va för att dom är ihop jag vet inte :P


nä nu ska jag se idol, och göra glosor -.-


herrrååå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0