Love<3

Tjoo jag vet att de va ett tag sen, men blir lixom aldrig av att man bloggar för man vet inte vad man ska skriva, men nu känns de bara som att jag har lagt upp sånna inlägg där de står att jag inte bloggat på ett tag xD

Men iaf vi har börjat i skolan nu, och vi har fått 8 nya elever och 3 nya lärare, vi har 3 nya killar i klassen :) lärarna är verkligen sjukt braa! och de känns som att de kommer gå ganska bra i år :)

Jag och Amanda har typ åkt bil hela veckan den lilla blåa faran ;) sjukt kul när vi hoppade! :D åhh vad jag har saknat oss<3


Idag kommer Daniel och de är kul ;) och Jenny kmr också med hennes kille, Jenny ska färga håret på mig och jag ska på låna hennes klipps ni får se hur de blir sen ;)


Men nu tro jag dom kmr.


Hare bra så länge, puuss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0