Fredag och Lördag :)

God morgon :)


I fredags så sov jag hos Amanda, hon skulle rida så hon lånade kläder av mig och vi gick till stallet Charlie fick följa också men han gick de väll inte att ha med, sprang runt över allt och stog i där winnie har all mat xD
men iaf sen så stack vi till Carina och åt sen drog vi till Jon och titta på camp rock 2 och idol :) sen åkte vi till Felicia för att hämta en film och hon följde och titta :) sen så somna vi typ


På lördag morgon så fråga Jon om vi skulle me till stan men Amanda va så trätt så hon sa nej, men sen vart hon pigg så vi skulle följa xD hann inte äta frukost så de blev att äta på donken, jag och Amanda va lite busiga som sprang ifrån Jonna och Felicia som följde också :h men jag hade de faktiskt ganska kul i stan, hittade en röd tunika eller va säger man ? och en tjol :) allt för 150 nöjd fast de inte va så mkt :)

Senare på kvällen så vart de en tjejkväll :) först så va jag och Amanda och åt på pizzerian sen åkte vi till Felicia W och spelade helt hysteriskt med Jonna, Felicia W, Felicia Z, Nathalie, Emilia, Amanda och jag sjukt kul va de! :D sen gick vi hem runt 11, kolla på freaky freday och prata med älsklingen som jag verkligen saknar enormt mycket! längtar tills i helgen <33

nu tar jag det lugnt bara, ska läsa min läxa och göra lite matte :)


den köpte jag, bik bok 100 kr :)


älskar dej<3

Älskar dej Charlie fast du är lite vrång ibland<3
knäppgök!


Kommentarer
amanda,

älskar düg.

2010-09-19 @ 16:29:23
URL: http://amanduua.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0