dåligt

haha gu va dåligt de går att blogga för mej XD men så här ligger de till va inte på skolan igår va o sveg hela dan för jag skulle till tandläkaren mitt på dan, så jag va lite me Lina roligt att se massa folk ! :)

låg efter lite i matten men de tror jag att jag har jobbat ikapp nu jobbade 20 uppgifter! :) och min syster är hemma igen, så man har passat lilla Theo ganska mycket också han börjar bli så busig, ingen ro i kroppen så han kan va still och gosa, men han är världens sötaste!

på fredag kommer Daniel hit, har längtat! 2 jävla veckor, 2! sjukt ju vi har aldrig vart ifrån varann så länge så jag saknar dej ganska mycket darling :( nu hade väll inte jag så mycke mer att säga eller jo idol snart!!!!!


go natt!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0