Ut och gå

Tjaa!

tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg innan jag går till Amanda ;) gjorde B-delen idag, och vet ni vad? jag fick G :´) på första provet i år! hoppas de håller sig, men jag vill va så smart så att jag får kämpa för vg istället för g :( men ska väll försöka satsa på vg nästa gång då :P

Sen hade vi ju eng-prov de gick väll mindre bra :/ har inte fått resultatet men fatta ingen ting! man fick gissa på några ord också ju men kom inte ens på vad man kunde gissa så de gick ju piss :(


Sen så fick jag veta i morse att Amanda fick följa till ljusdal! :´) sjukt glad jag vart :) sen skulle kanske Felicia med också :) läängtaar!


herråå nu ska jag och Amanda gå ut med hundarna 5 km :) för båda är förkylda och inte kan springa :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0