sjuk :(

Heeeej


idag har vi bara halv dag i skolan, vi slutar tolv för vi ska va med på föräldrar möte på måndag -.- polisen ska typ dit. Men jag va inte på skolan för jag mådde så jätte dåligt i morse men mår mycket bättre nu :) jag typ vakna 4 i morseav att jag skaka i sänger för att jag tyckte de va så kallt men de va ju inte kallt för jag har ju så varmt inne på mitt rum, så jag tog på mig kläder, en filt och ett täcke men jag fortsatte frysa sen gick jag upp kvart över sex, trodde jag skulle svimma för jag va så jäkla yr och hade ont i huvudet :(

Hade prov A-delen i matte -.- jag hatar verkligen matte prov!! jag får alltid dåligt resultat fast jag tränar, men jag kanske inte tränar rätt, jag fick 8,5 poäng på första och i morgon ska jag gö B-delen hoppas på att jag får 7 poäng för då får jag iaf G, fick 2 G i matten förra året så jag måste verkligen fixa de i år.

Sen på språkval så var jag den ända som fick vg+ :D stolt över mig själv. Nu kommer vi börja med engelska på språkvalet på måndag :( och de kommer gå dåligt kan jag tro.




Kommentarer
Emelie

Fick ni betyg i 7an förra året? ;o

Eller missuppfattade jag det? :P

2010-10-21 @ 15:06:31
URL: http://emeliiieboren.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0