jjjjjjjjaaaaaaaaaaabaadimbiisooooooo

känns som att de ända jag skriver i den här bloggen är när jag får nått bra resultat i skolan eller om jag har tränat xD men de är ju så jag blir väldigt förvånad och glad nä jag får bra kritik eller betyg, fick G på No-provet och de säger jag de va jag faktiskt förvånad av! för ingen visste att vi hade och jag har inte hängt med så bra på lektionerna, så de va välldigt skönt att jag slipper göra omprov de va en lättnad, tror jag och Amanda ska försöka ta oss utt i 5 km spåret idag igen och då ska vi våga gå HELA! hihi

i morgon är de disco!! :D bästa med hela kvällen är ju att småstads liv live ska va, Kenta så jävla bäst :)


herrååå kommer nå bilder på första snönn ju :)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0