jahsj

nu äre så här att jag vet inte vad jag ska skriva om, eller jo våran skola och skaffa lärare de går inte ihop de :/
på språkval så har våran eng lärare spanska så vi har ingen lärare i språkval för dom har tydligen inte fixat nån än xD så vi har haft hål timme idag och igår fick vi sluta tidigare (Y)

vi är 25 st nu till höstrocken, gud va kul de ska bli! men vet inte om jag också ska klä ut mig, Mimi och Josefin ska de, så får se kommer vara lite pinigt för tror inte att de kommer va så många som är utklädd.

och idag när jag hämtade biljeterna som dom sa att de skulle va i år så va de ju band :´) blåa!! så söta men ändå inte vill ha tuffa färger typ skrik grön finns de underbarare färg? nä!


meningslöst inlägg men skriver iaf :P




haha älska picnik! de där va första bilden jag gjorde, vart dålig xD tänderna försörde allt! :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0