IS

Heej


nu äre så här att vi va på disco på fredan men de typ sög, men småstads liv vilka stjärnor säger jag bara :) vill på hela, dom tog bara några snuttar från riktiga tutner för nu va de inte så många med :( men Kenta är alltid lika bra :)

Vart att jag sov hos Daniel på natten och åkte hem runt sex igår med Lars, sen sov jag hos Amanda, vi valde 7 filmer vi skulle se och jag sa att vi skulle se alla innan vi somna, vi somna efter en och en halv xD


men nu är jag sjukt taggad till höstis! de är full buss från sveg sa Saga :) mer folk än förra året alltså :) här ifrån blir vi typ 21 st förra året va de 17 st och så va de mest folk från hogdal som va där, så hoppas på att de blir mycket folk och dans! :D





Älskar dej Amand<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0