Disco/Småstadsliv

Nu äre så här att jag är sjukt taggad tills på fredag :) de är disco på ungdomsgårn i ljusdal på fredag och sen klockan tio är de småstadsliv live på scen :D jag hoppas bara att Amanda och Felicia kan följa så de blir rooligare! har aldrig tråkigt med dom :) <3


sen äre höstrocken om 1 och en halv vecka, de va ju inte så här bäst förra året men vi ska göra de bäst i år! :D hihi längtar<33


men nu äre så här jag kommer säkert ha oturen med mig så att jag är på väg att bli sjuk :( har långkallingar och ett bar mjukisbyxor, sen har jag 2 långtröjor på mig och en tjock morgon rock, men fryser lik förbannat! + att jag tog in de varma elementet på rummet men de hjälpte inte så mycket :( hoppas jag är bättre till skolan i morgon för jag vill inte missa nå prov.



snö :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0