bio

tjooo


Jag har typ varit crazy hela dagen xD ska jobba på bion klockan sex de är karate kid :) ska typ sälja biljetter och då får jag se filmen gratis, längtar tills höstrocken, de va ju inte så jätte kul förra året men man kan alltid göra de kul om man har rolig sällslap :) sen halloween längtar jag tills också men vet inte avd jag ska göra då men jag ska klä ut mig i min dräckt i år igen XD hihi, och jag är hur nöjd som helst villka som gick vidare i idol! :D de är en jag ogillar och de äe Andreas Vaise vet inte varför men är de nån man ogillar så äre han, kan va för alla andra har nått speciellt på nått sätt antigen utseendet, klädstilen eller rösten men tycker Andreas har en helt vanlig röst, klädstil och utseende så nää bläää inget för mig!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0