Bada

Jag och Amanda ska på badet typ halv fem :) badet här suger bara en bassäng :( men vi ska simma längder, saknar sim träningarna :/ skulle gärna vilja börja på de igen :) igår va jag på gymmet iaf, träna mage rygg :h

ska vara ledig på fredag ska till Färila på torsdag för jag ska jobba på fredaf, måla nånting xD

längtar som fan till höstrocken! inte för att de är så mycket att längta till för de va ju inte så här super bäst förra åre men tror de kanske kan bli roligare i år, hoppas bara på mer folk! mer folk dessto roligare blir de :)

vill ha halloween också :P men vet inte varför vet ju ingen typ maskerad fest som ska va eller nå men jag vill klä ut mig de är kul! :D

halloween förra året :h


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0