tillbaka

nu är jag tillbaka efter lovet, de har väll varit okej, fast lite utråkad har man ju varit :( har ju vellat vara med kompisar jö, men jag hitta vinter kläder, strumpbyxor, tröja + en på gina och hårspray på ullared och en julklapp till Amanda :h

såg alexander kyckling som är med i programet ullared han är skit snygg!!! ska se om jag hittar nån bild på han :P
nu har vi börjat skolan och de är najs :) i morgon får vi veta vad vi fått i "projektet" vi gjort i svenska tror jag kommer ligga på vg-mvg hoppas jag iaf :) tänk bara om jag kunde va så bra på engelska och matte också gud så bra de skulle gå för mig då! men så äre inte :/

nu håller jag lite koll på snor ungen som vill vill skriv på dator villket han ska få snart innan han får damp, sen ska jag ner i min rått håla i källaren och träna på provet till so:n sen ska jag se klart på dans filmen :)


herrååå

Theo: n hybghj   gu tfimtmtiz< hoo80+8o07+80i0+ µt6yååpååååyyyyyyy    cn nnnnnkälknnk nkn  k jykioä   pyr åptr ycpgfhswff

begåvad pojk säger jag bara xD

nå ska få bilderna sen höstis också men inte nu vaktar ju Theo :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0