SNÖÖÖÖ! :D

vet ni vad? de har snöat i natt! inte lite heller, typ 15 cm :) så efter skolan gick jag ut på gårn med Theo och Charlie, ni får bilder sen, va ute i kanske en timma så Theo är så rödblommig och fin nu, och Charlie har snö runt nosen den token som inte hittar repet i snön xD

men iaf hade glosläxa och so-prov idag, läste på glosläxan typ 3 gånger och är ganska säker på att jag fick bra dom har typ räddat mig ligger på vg tack vara dom läxorna. Och So-provet gick också välldigt bra vi hade 12 frågor fast de va flera frågor i dom, men de va bara 10:an jag inte kunde och några små frågor om ställen och sånt. Men annars så gick de jävligt bra.

Juste kanske inte har nämt att jag har fått MVG på allt vi gjort med Sandor/Ida? men jag vart så sjukt glad och stolt över mig själv! önskar bara att de kunde va så på alla ämnen!

sen så var de några från Arjeplog och dom pratade lite om skolan, de är typ bilteknik skola, Jennifer går där. De verkar vara en sjukt bra skola och de är inte dyrt alls att bo där vart lite intresserad till och med av själva gymmnasiet fast jag inte är så intresserad av bilar men man kan bli vad man vill efter de, testförare skulle vara coolt. Nä men de verkar vara ett bra ställe, men synd att de är mitt i Lappland bara :/ men folk ända från Malmö/Göteborg börjar där de är typ genom hela svergie xD


jävlar va mycke de vart nu ni orkar säkert inte läsa, men skriver nog ett nytt inlägg direkt efter detta xD




Theo din lilla köttbulle :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0