Saw<33

hann inte se Fia :( mamma kom och hämta mig typ halv 3 för vi skulle hem te hogdal, får bli nästa helg, ska ju praoa i Färila men jag kom på de, varför praoa jag inte på Leos dagis då får jag ju va med han hela veckan och plus att jag får träffa syster, har ju inte träffat dom på läänge nu :/ men får bli en annan gång.

Jag och Tobbe har sett på saw hela dagen, trodde inte att dom filmerna skulle va så sjukt bra som dom är! :O och liksom de är ju samma skådespelare och alla filmerna liksom hör ihop de är en fortsätning på alla, hann kolla lite på fyran innan jag åkte hem, så jag får se den själv nu, sen får Tobbe ladda ner 5:an;6:an och 7:an :)

ska kanske dra på gymmet nu:)


herrå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0