Sa ju att de vart ett till xD

skriver ett till bara för att de andra inte skulle bli hur långt som hellst, de blir ju tråkigt att läsa till slut. Men jag tog mig faktiskt en springtur med Charlie igår, första gången riktigt efter förkylningen gick ju nästan bara när jag och Angelica sprang. Men sprang ungefär 1 km på byn och 1,5 km på skidstadium våga inte springa så långt in i skogen själv efter de där med spåren xD

men efter de så sprang jag till Amanda hon är ju sjuk stackarn :( och + att hon är ensam hemma så hon va så utråkad så jag gick dit och höll sällskap ett tag. Sen gick jag hem och tog ett bad, gud va skönt de va :)

på fredag ska vi till ungdomsmotagningen 8-9-an vi hinner ha lucia en timme sen åker vi :) gud vad den här veckan har gått fort!

sjunger Samson på sången nu, valde den för jag har bestämt att jag ska lära mig mixa med rösten mer och Carola tyckte jag va duktig på de, sjunger nog upp den på julkonserten senare :)

men nu ska jag nog till Amanda och göra henne frisk :)


herr¨åå

Älskar dej<33






Kommentarer
amanda,

älskar dig galet, hjärtat. <3

2010-11-10 @ 22:31:38
URL: http://amanduua.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0