Prao,läger,dop

Nu har vi bara en jävla dag kvar och de är bara fyra lektioner så de är ju chill, sen ska jag försöka hinna på gymmet,duscha,äta innan konfan som börjar fem, känns som att de kommer bli as tråkigt men vi får hoppas på de bästa! och på lördag klockan 3 ska Felicia och Pontus döpas xD ska bli så kul :P

på sönag så ska jag till kyrkan och träna sång i 1 och en halv timme, sen ska vi sjunga på gudtjänsten klockan 11 eftersom de är 1 advent :D

Efter de åker väll jag till Färila tro jag, börjar praoen på dagiset på måndag, känns verkligen inte som att de kommer bli kul känner ju ingen! :O vet inte ens vart avdelningen Grottan är xD men men spännande men nya grejor ju ;)

puuuusss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0