Nyår

I ny år hoppas jag på att vi blir hemma! för vi kanske ska ha tjejmiddag med dom bästaste:) och de känner jag verkligen att jag vill :)

ska göra engelska läxa sen kasta in ve -.- jobbigt med vinter :(

jag coh Jenny ska byta rum efter jul :) fast vi hinner innan jul, men mamma sa att vi inte gör de :( jag har haft rum nere i källaren i 2 år nu, och nu känner jag att jag vill komma upp ur jorden :P haha, nä men vill ha in mer ljus i mitt rum sen äre så jobbigt och städa rummet -.- men kommer sakna de så jävla mycket, har ju sån stor garderob där, kommer inte få plats med mina kläder i den som är på Jennys rum, men blir väll att önska sig en stor garderob i julklapp :) julkalendern börjar om en vecka! :D




kommer sakna mitt mysig rum :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0