Less

jag hatar engelska jag verkligen gör det! men jag vill så välldigt gärna kunna engelska! de är just därför jag hatar de för jag inte kan det, vi missa nästan hela 7:ans engelska för vi hade vikarie hela året så man lärde sig ingenting, och idag höll jag på att grina på grund av de, att de kommer gå käpprätt åt helvete för mig i engelska! jag kan förstå ganska bra när folk pratar engelska, men skriva, åhh nej jag kan ju inte verben eller va fan de heter, suger på de så jävla sten hårt, och de är ingenting jag bestämmer mig för att jag hatar engelska och att jag inte vill, jag hatar de för jag känner att jag missat så jävla mycket från grunden, och de gör att jag inte kan nått och de gör att jag hatar de

snälla hjälp mig :´(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0