konfa/sova/film

fredagen i sveg med 8-9an var grymt skoj! hos umo vare kul och på skolan, jag skaffade nämligen 2 döttrar Josefin och Malin :)  mendom fick klara sig själv efter en timme, schyst mamma va? men iaf lite snö kastning och sånt vart de ju i skolan och Jennie kasta vi ut genom fönstret i snön.

Sen åkte vi ju hem, och på bussen var de nå kaxiga 3:or (småbarn alltså) som vi lärde lite om kondomer och könsjukdomar xD


sen kom min Daniel<3 hade fredags mys, fast jag tror Danne plågades, för inget av de vi såg på ville han se, vi kolla på dubbel avsnitt med hanna montana sen vare 16 önskningar långfilm på disney, sen vare idol sen kom de ett program han ville se och de va cirkus möller välldigt roligt program! sen somna vi kvart i tolv xD lördagen hade vi inget att göra! och jag va på världens sämsta humör, förlåt för de Danne :( men jag älskar dej ändå fast jag har sånna humörsvängningar som jag har. Men sen åkte Danne hem runt sex.

Då åkte jag till Amanda och lekte i snön :) åkte madrass ner för vattentonet coh lekte med fargo, sen tog vi sparken till mig och sov där, amanda somna så klart ganska fort.



sen idag hade vi konfa, älskar frukosten man får muums, längtar till lägret!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0