konfalägret

ska berätta lite om konfan, vi kom dit och fick gå tips promenad de va massa gudfrågor och jag vann, fick 11 av 14 poäng men fick sämsta priset, plomon som jag inte tycker om xD haha men sen körde vi nån blind lek som vi skulle hitta våra citroner sjukt kul, sen vare charader,film sen skulle vi ju sova halv 12 men vi va vaken till 02.40 xD men kul hade vi!

sen vare dop på Felicia och Pontus idag jag och Marcus är nu gudföräldrar åt Felicia xD hihi sen vart de kalas och en film som alla somna på xD haha låter kanske inte så kul men jag gjorde de kort! skulle jag berättat allt skulle ni inte orkat läsa :P

bilder kommer väll nån gång, jag knäppte med kameran och de är välldigt segt att ladda upp bilder då :/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0