biooo :)

tänkte slänga in ett kort inlägg innan jag drar på bion, hade matte prov idag fick 15 och jag bah:
- Men va fan! då får jag ju inte G, jävla skit!
Jane:
- Men du har ju ett prov kvar.

och då skuttar jag och blir glad! haha snacka om att jag är lite seg xD men aja 2 poäng till G de är jag rätt nöjd med, tro de va prick 17 förra gången med båda proven, jag börjar förbättra mig nu :)  kanske blir G i matten till jul :)

men iaf slog gympa läraren med badmintonsraket i huvet idag av misstag, precis innan fråga jag om hon hade förtroeende för mig och de hade hon, men inte efter de tror jag xD hihi, men de va av ett misstag! fjärden kom rakt emot mig och vad skulle jag gjort? skitit i de jag vet, men de va en reflex bara, men kunde inte sluta skratta efter de och de vart nog ännu mer minus på de hela xD

nu ska jag jobba på bion i rymden finns inga känslor :D har velat se den länge nu!


skriver mer sen :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0