tråk dag

Tjo!


Theo var jätte duktig igår på dopet :D men när jag skulle sjunga så sjöng han med typ så jag börja skratta mitt i låten och de va omöjligt att sluta XD hahha pinsamt!

Nu har alla åkt hem :´( började grina när Malin och Theo skulle åka :( sen gick ja och la mig och när jag vakna hade alla andra också åkt :( hoppas de blir nån mer sån här familje helg, är su kul när de är många hemma :)

Igår vart de fin väder så då va alla syskonen och kusiner ute och spelade cub sen vart de med vilda gäster :)

Uscha vad jag hatar söndagar!! sitter bara med datan känns inte så bra :P nu är de en dryg skolv vecka sen blir de rättvik med Danne och hans familj :) ska bli så kul!




Alla syskon + syskon barn
jag tränar



Gick inte att ladda upp mer bilder :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0