Helgen med älsklingen

Hej hej :)


Jag hade de en jätte mysig helg med Daniel och hans familj i helgen :) i fredags blev de att Danne och Pontus cykla sen gick vi in och titta på film, mysigt!


På lördagen åkte vi ju till furevik! as kul, men för mycke folk -.- 9000 pers va där så de var köer över allt :/ men annars var de en toppen dag! tur med vädret och allt också!


På söndan tjäna jag ihop lite pengar och Danne hjälpte mig :) sen vart de pizza sen hem :´(  men älskling du fick mig verkligen på bättre humör :)


DE KOMMER BILDER OM DE GÅR ATT LADDA UPP DOM! :D



Svärmor :)<3
dom är ju så fula! XD



Gick inte att ladda upp fler bilder :(


Skriver sen :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0