Grand Prix

Tjeninixwen! :P



Igår var man med i musiktävlingen grand prix, vi var med som ensambel och de va 5 band som spela där vi kom 2:a ganska bra men jag själv tycker nån annan skulle passa där XD vi fick mottiveringen : Väldigt intressant låtval, bra spelat på piano, väldig inlevelse sen kommer jag inte på nå mer. Men alla var verkligen as duktiga!! vi vann 1000 kr på musikbörsten tro jag de heter :P


Juste ska försöka ladda upp en bild på mitt hår sen också xD de är ju lila!! :O duscha med de svarta och de blonta så de vart lila smart som man är XD

Vi kommer ha vikarie för Bea i 2 veckor hon är sjukskriven tro jag, de är jävligt skönt men hon är aldrig på skolan när vi har prov, och de är jobbigt för  då får man inte klart för sig vad man ska göra.


I helgen åker jag till Färila, ska jobba och vara med älsklingen :)

I morgon ska jag och Elin till kyrkan klockan 1 och träna på doplåten.


Nu kommer de ganska mycket bilder tro jag :)





Kondom kompis

hahaha coolt träd
Vackrast på jorden! <3



På väg till stan
Köpte skorna,snöret på skorna, den rosa klänningen
Outfit tills man skulle på ön





Tar dom andra i ett annat inlägg :P






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0