Bus

Men tjena mitt bena!



Hej hej, dagen gick väldigt fort för först hade vi svenska och då filma vi jätte kul!! sen hade vi no prov och efter de fick man gå :) sen hade vi engelska drygt! men gjorde typ inget för jag fattade inte. Sen va de matte, musik och bild på bilden fick Emma,Amanda och Felicia måla mig :) resultatet kommer ;)


Nyss så var jag och mamma Ute med Charile så han fick springa av sig :)

Igår var jag med Jonna och Emilia, de va så varmt så vi tänkte bada efter gympan men sen var vi inte så svettiga längre och ingen hade lust :( Och jag och Jonna gifte oss :D hihi, sen stack vi på fotboll men de va inte så kul så jag och Jonna åkte hem, dom förlora iaf med 2-1.


På lördag ska man till Furevik med älskling! yay!! jag har lärt mig att de heter furevik och inte rättvik!! ;) men jag tycker de kommer bli skit kul! tack för att jag fick följa! :)

Och idag blev jag jätte brydd för jag fick ett sms om att jag hade fyllt på mobilen men 200 kr så jag fick gratis sms, ringde till mamma och fråga om hon hade lagt in pengar och hon sa nej, sen ringde man Danne och hans mamma hade lagt in pengar, vart väldigt brydd xD






Jag och Jonna gifta :´)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0