Ny blogg desinge (stavning?)

Tjopp tjopp tjena tjena mitt mitt bena bena !! :D



Ser ni att bloggen är rosa!!?? :D de va Kara som va så snäll att fixa den :) jag ska försöka lära mig hur man gör men de verkar så krånglingt att göra de :S

Men iaf vi håller på med el på NOn och jag är typ klar med de ska renskriva nu, faktiskt ganska kul om man angacherar (stavning) sig :) har fått med alla ord man skulle ha så de är ju skönt :)

På svenskan ska vi göra ett radio program jag är med Pontus, de är jävligt svårt kan jag säga! :O vi ska skriva eget manus och de är hur svårt som hels att komma på vad radio programet ska handla om, men men de blir väll bra till slut :P just nu är dett äppelskrutt program, och de är en som heter Gunnar som vann en miljon  xD Sen ska vi få göra film oxå :P  


Jag vill ha utvecklings samtal! :D ja vet inte varför de är ju inte så kul xD eller en sak är kul de är att man får veta hur man ligger till i alla ämnen och de vill jag verkligen veta!! :)



Testar lägga in bilder sen :)






                                                                                                         Kram My Johanna Maria Nordqvist<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0