G

Tjapp tjapp tjena tjena mitt mitt bena bena!!!



Tänkte bara berätta att jag fick mitt första G på ett prov idag! :D jag vart typ överlycklig xD för man ska 17 poäng  för att få G men jag har bara haft 16 och då blir man ju lite le, men nu fick jag 9p på B-delen 19p samman lagt då :P

Nu har vi börjat skriva CV heter de tro ja, på svenskan går väll bra :P och idag spela vi in vårat radio program de vart typ 20 min visst är vi duktiga? ;) alla andra har typ gjort 5-10 min :P


Hade sång lektion idag oxå! (ÄNTLIGEN) har ju inte haft på fan hela året nästan för man har varit sjuk eller hon varit borta. Men iaf Elin kompar mig till "För Evigt Och För Alltid" och vi har bestämt oss för att anmäla oss till grand prix! fattar inte vad jag går in på :S kommer säkert backa ur, men de gick iaf bra idag när vi träna och de är 5 gånger kvar att träna tro jag :) jag fick sitta på en stol och de gjorde verkligen sången bättre när man sjunger en balad! och sen var det bandet och vi gör " mustang sally" riktig bra låt och de kommer bli mycket träning! :)



Kyss´N



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0