Dålig på att blogga

Heej :P



Nu har jag inte skrivit på ett tag igen xD men jag har lixom ingen lust till de och har igentligen inte de nu heller men men må ju skriva nån gång :P

Den här helgen gick jätte snabbt :( Ja va med älsklingen, Ferm och Alex. Hahaha idag så kom Dannes mamma hem med kokos bollar och jag och Danne smeta in dom i ansiktet på varann så snygga vi vart kommer en dålig bild sen :P

har inge mer och skriva om och har ingen lust så vi får väll höras om 2 veckor igen xD


Heeråååå<3





se så snygga vi kan va :D sa ju de dålig bild ;P

Bara för att jag har väldens gulligaste kille! :´D<33


Cool bild tkr jag för hela jag är ljus och bakrunden är typ svart och jag har inte redigerat den :D
Kjolen jag gjorde på slöjden som va meningen att den skulle spreta ut xD hahah 4 onödiga lagger :P

Vi firade sötnosen i fredags fast han fyllde 3 i torsdags då :)

Jag och Amanda tvinga i sebbe godis (Y)

Jag älskar min mupp kompis Amanduua.blogg.se
muppisar
När jag och Amanda va till sveg förra helgen hitta jag mina dröm glasögon :´)<3
Min snobben pyamas (Y)

Snögggaa och minaa!!!:)<33
Sovnarna
Älskarej<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0