Tisdag

Heeej! :P


Nu är de jag som bloggar ;)  hahah Amanda vi dansade fler danser än ballet ;) men igår så åkte Daniel hem :´( va jätte tomt utan han som håller om en om natten :( men på torsdag kommer min ängel igen<3

Men iaf efter han åkte tro jag att jag inte gjorde nånting, eller va dum jag är, jag åkte ju till sveg innan han ens åkte hem xD för jag skulle dit och träna linedance ska ju ha uppvisning på midsommar i sveg och 7 juli på stödgalan :) snart har jag lärt mig den där snabba dansen, shit va svår den är! :O

och i morgon åker jag till sveg igen för att träna, skulle dit idag också igentligen men orka inte sova i sveg :P

idag så fick man gå upp tidigt och rensa ogräs -.- men mamma må ju få lite hjälp hon med :) sen har jag städat mitt rum, men tappa tv:n i golvet när jag skulle moblera (stavnig?) om fast jag han ta den, men den är ju så tung så jag fick ringa dit Amanda xD

Sen så vart de att jag va med Amanda :) sen kom Jonna hem och fick hjälpa mig med dansen.


Helt meningslöst inlägg men ville bara skriva lite :) nu blir de snart strömmavbrott :( klockan 00.00 tro jag de skulle bli :´( får skriva till Daniel att han ska ringa så man har nå att gö :)


God natt<3





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0