Nice idag dåååeee

Men hej igen ;)



Idag har vi haft värsta naciga dagen!! först titta på film om alkohol sen kom polisen och prata regler, sen städa lite sen fick vi sluta halv 1!!! :D men nu vet man inte vad man ska göra istället då :/ imorgon är det rullan, fett nice jag har gjort en hider bana med Emma hoppas dom tycker den är rolig.

Blir nog iaf ingen ön på fredag :/ Felicia ska vara med sin syster, Jonna och Amanda ska kanske åka till gävle :( jag som va så sugen att åka på disco! men men de kommer väll fler gånger, men istället blire väll att vara med Älsklingen<333




sötaste bebisen ever!!<33



alla syskon och syskon barn
Kusin barn och syskon barn :) Matteo och Theo :)

Haha man ser inte Pontus XD de är han som hoppar :P
sand strad på folkan nu :D
Stenegårds Minlova och Stenegårds Stjärna tro jag den lilla skulle heta :)
min fina mössa :)



puss och hej leverpastej den va till en go tjej :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0