ibland önskar jag mig en rosa katt.

mysan sa att jag skulle in och blogga åt henne, vet inte varför, men de sa hon iaf ;)
hon tkr väl jag är bra på de jag gör (a)
imorron ska vi till sveg på kvällen och fira midsommar, underbart.
my&danne ska iaf dit, men inte säker på om jag ska, jag vill, men ändå inte.
och bara för jag ääälskar att tugga på suddar, har jag nyss gjort de, de är inte gott, inte så bacillfritt heller, men de är så fräänt, de är lixom mjukt ;) x)
guuud vad kul jag är.
men vill ni ha lite örongodis? 

love the way you lie - eminem ft rihanna.
die mf die - dope
no love - eminem ft lil' wayne
so bad - eminem
a place for my head - linkin park
this is war - 30 seconds to mars
you're my sun - INCU
all these things i hate - bullet for my valentine 
 
vi gör såhär istället, ni får mina spotify listor så kan ni lixom bara njuuuta :')

lalalaa

batmaan's 

och de står 'jonnaabjork' men de är bara för jag sitter inne på hennes konto, men de är alltså mina listor, min syster har inte så bra musiksmak som de är på dom listorna :h

amAnda





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0