I falkenberg

Hej

Nu är vi i falkenberg, bilresan var dryg vi åkte nio på morgonen och kom fram halv åtta på kvällen. Vi åkte direkt och bada i havet helt underbart var de!! 19 grader i vattnet shit skönt.

Idag har vi varit på ullared, hihi tv 5 var där och filma jag gick förbi där dom filma så jag är nog med xD och vem fan vill ha bröllop i ett köpcenter?? haha aa iaf så var de bröllop där idag de filma dom också :P

Hitta en massa fina kläder, jag är jätte nöjd, eller inte helt nöjd förns jag hittat jeans shorts, men lär ju hitta de när vi ska ta tåget till göteborg :)


I morgon åker vi på ett äventyrsland, kuuuuuuuuuuuul!!



puuuuuuuuuuuuuuusssssss,<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0