Fredag :)

Heeeeej!


Hann inte skriva nå i fredags så vi låtsass att de är fredag nu :P



Vi åkte typ 1 till sveg och titta på bilar, sen va man med Lina och vi åt pannkakor så jag höll på att spy :S men sen vart de att Lina åkte te hogdal och sen kom Amanda, vi typ ramla ner för en kulle när jag red på hennes rygg, gick bra ett tag men sen ramla vi, hela hon landa på mig så min nacke typ dog :( men kul vare! :D

Juste vi dansade ju linedance också kom jag på, jag missa väll några gånger men tyckte jag va bra för jag kunde ingen av danserna och jag lärde mig dom 3 på 3 dagar de är faktisk väldigt bra ;)

Sen vart de att vi gick på ön :) skönt att de va från 15, de vart en riktig lyckad kväll, hade as kul! först va de inte så många på discot, så jag och Amanda typ ägde ut alla på dansgolvet till willy lees haha eller inte xD

Och The Legens va grymt braa, efter de så dansa jag med Amanda, Cissi och några till, de va grym musik och jag hade ganska ont i fötterna sen :(

Men de va väll lite om min midsommar de :P

puss <3


strömavbrott xD
jag och Svenne rubin
Gick ut med hundarna, med Jonna :)
Marcus ;)
Dan innan skolavslutningen, absolut inget att gö
Båt med Lina och Jonte

blöt på stjärten xD

svimma från den kojan för några år sen, ramla ner på en massa ved
"Dolly Parton"
"Elvis och Dolly Parton"
"Elvis"
"Dolly Parton"
"Elvis"
" Elvis, Dolly Parton, Jhonny Cash" och den andra vet jag inte va han heter
Jhonny Cash
Dolly

hahahaha xD
jävlar va de stank :S
pröva lite kläder






Tyson knäppte lite kort xD


älsklingen<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0