Båt

Tjooo



Strömavbrottet blev precis när jag skulle lägga in bilder på bloggen :( och Danne svara inte på telefonen, så man fick läsa böcker, dricka saft och äta kaka istället :( men böcker tröttar ut mig så mycket så jag somna XD fast jag tycker de är riktigt mysigt när de är strömavbrott för då har man tända ljus i hela rummet.

Idag har jag typ bara varit med Lina och Jonte, vi åkte ut med båten en sväng, de va meningen att vi skulle till hammarbyholmen men ingen orka ro dit så de vart bara halv vägs :P


Sen åkte jag Jonna och Alex till sveg och träna lindance jag och Jonna ska ju dansa på fredag :) sen åkte vi hem titta lite på kubbtuneringen sen gick vi hem till Jonna, jag hjälpte hon met matten för hon ska ha prov i morgon, håller tummarna för att du ska klara de gumman!<3


de va lite om min dag, bilder kommer när jag hittar sladden :p

puss hej<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0