Sveg i helgen

Tjena bloggen! :)


Tror redan att jag skrivit om att jag va sjuk i tisdags och onsdag va? tro de så skriver inte de :P men igår på slöjden så sydde jag på min kjol och jag skulle va där och peta så då sydde man sitt finger :S inte mysigt. Sen kom Krille helt överaskad :) sen va jag med Amanda efter skolan och vi pluggade till SO:n och sen gjorde vi annat :) kul!


Idag är jag GLAD!! :D vi hade SO prov idag och jag trodde att jag skulle få kortslutning och glömma allt men de gick faktiskt bra :) chansa på några saker jag inte kunde :) men de gick bra hoppas bara man får nå bra av Helena :) och om typ 20 min ska jag åka till sveg :) ska bli skönt att få träffa alla va ju 3 veckor sen tro jag xD

Nu ska jag äta, juste de blev inga bilder gick inte att lägga upp dom :(

 kyss`N




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0