Ett tag sen nu

Hej nu har jag inte skrivit på en vecka tro jag xD


Men i onsdags kom Lina till mig, och då stack vi på petterssons och åt strips sen va vi på gymmet och basta och va med Amanda,Felix, Marcus och Kasper de va kul :D sen gjorde vi samma sak dagen efer typ. Sen på kvällen åkte vi till fäla på tjejkväll kunde varit roligare :P

 Sen åkte vi till sveg på fredan :D sjukt kul! jag Lina, Maya och Johanna satt på björnen innan Larz Kristerz skulle spela och en som är med och spelar va på toa  jätte länge och vi satt utanför och prata om han sen lyssna vi om han hörde och de gjorde han xD sen knäppte vi kort med han oxå för ja fråga om vi fick :D sen gick jag in där dom hade middag och fråga om jag fick knäppa kort på hela bandet och de fick jag :D

jaaa!!! i morgon börjar skolan :D<3333


Bilder kommer sen ;P puuusssn


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0