Elevrum

Hej hej :)

Kände för att lägga in ett litet inlägg nu :) igår va jag så duktig så att jag la mig kvart i tio men jag laddade mobilen på natten så jag vakna av att Marcus skrek att jag skulle kliva upp, då titta jag på mobilen och det stog laddningsfel så de va därför inte mitt alarm gick :( men jag va iaf pigg och gla då :D

Och vi har varit så fundersam och undrat vart våra 2 gardiner till elevrummet har tagit vägen så idag fick vi reda på att dom har tagit bort dom för att dom tror vi sitter och taffsar på varann :S va äre med dom!? vi vill ha mörkt för att det är mysigt! sen gjorde jag en pinsam sak i matsalen jag skrek att filtarna va borta och Margareta satt breved och höll i dom xD hahah fan va man skratta men de va pinsamt.

Idag på SO:n har vi gått igenom vad vi ska ha på provet tills på fredag, och vi fick tillbaka det vi gjorde i höstas så vi kan plugga på det jag vart glad över att de hur duktig jag vart :)  hoppas provet går lika bra  :) men historia är faktiskt inte så tråkigt som jag trodde :P

Nu vart det inte ett kort inlägg men man kommer ju på mer och skriva så då brukar det bli lite längre ;P nä nu ska jag dra på gårn är ju möte idag :)

Puss å hej leverpastej <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0