Slalom!!

Heeeeeej :)



I torsdags va jag och Amanda i pulkabacken för första gången i år och de va grymt kul :D kommer kanske video sen om ja vet hur man gör ;)

Idag va jag var ja,Stina,Marcus och Jenny till järvsö och åkte slalom :D jag trodde de bara skulle vara 3 backar men de va ju jätte många och många hopp :D och sen åkte vi i en jätte lång bana i skogen skit rolig! man kunde ju åka breved liftarna och de gjorde vi men de va så mycket snö så vi ramla om och om igen:)

Efter jag och mamma har varit i boxholm fyller ju jag år och då ska vi kanske åka där igen :) så de blir filmkväll veckan efter tro jág :)


Pusss och kram<33


Stina ramlar i skogen xD
jag ramlar


Kommentarer
Jenny

Hahahah Cpo it kan du lägg upp på mig ä:D blir slalom ågom helg

2010-03-11 @ 15:13:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0