Praoen

Hej ska berätta lite kort om vad jag har fått gjort på praoen i veckan :)


Måndag: Jag fick ett schema jag skulle skriva av, sen skulle jag göra fråge sport till 5:an och 6:an kul!! sen hade jag några elever och jag fick antigen sjunga med dom eller sitta och lyssna :) jag måste säga att alla är riktigt duktiga!! sen gjorde vi väll inte så mycket mer den dan men jag sov i sveg oxå, va med Lina,Johanna och Jennie :) vi satt på ica och sen gick jag och Lina på gårn :)

Tisdag: Jag fick ha sång lektion för jag skulle sjunga higer för 5:an och 6:an och dom skulle sjunga med, och jag hade 6:orna dom va riktigt duktiga när jag ställde frågorna och jag vart inte blyg elr nått :)

Onsdag: hade sånglektion och hade några fråb gymn när dom hade elevensval elr va de va xD

Torsdag: Idag hade jag 5:orna och Lina hade så lång rast så hon fick följa :) de gick bra med frågorna och sången :)

Fredag: Hade elevens val igen och då va trummisen borta för några så jag fick spela xD de gick väll ganska bra tro jag xD


nu orkar jag inte skriva mer om de :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0