Kan man bli frisk snart?

Hej :)


Ja nu är de så att man är sjuk igen -.- var ju sjuk förra veckan ? och då missa jag 2 skoldagar och igår va jag hemma för att jag va så sjuk. Men men här sitter man och knarkar te och halstabletter så man ska bli frisk, är iaf på bättrings vägen för jag kunde gå på skolan idag :)

Har B-prov på fredag och jag känner på mej att de inte kommer gå bra, för jag stannar jämt upp på en sak som jag inte kan och då förklarar våran lärare tills jag förstår och då hamnar man efter, så då missar man saker som ska vara med på provet och då blir de att man bara kan de som han lärt mig :/ men får göra så gott jag kan.

Funderar på om man ska på Avatar ikväll :)


Ni får en bild på mina naglar ;)

Hörs sen puss<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0