Helgen

Tjoooooooo!!!!!!



Skönt och ÄNTLIGEN vara hemma en helg :) antligen är man i Sveg eller så är man i Färila, men nu ska jag va hemma så mycket jag kan för jag märkte vad mycket man har saknat, de va riktigt kul på gårn! har inte varit där på länge nu och shit vad jag har saknat folk! :O

Sen igår va jag,Lina och felix på gymmet felix skulle träna men vart inget av me de för han hade "ont" i foten xD
sen skulle Lina hem :´( och då va jag med Felix och Benje ett tag :P


herrå<3

Måste lägga upp ett kort på världensfinaste<3

Typ 2 år gammal bild tro jag, vi va i funesdalen på bärget :)

Jag,Leo och Marcus ungefär 1 år sen :P

Gud vad jag saknar ridlägret :´)

Nisse<3



Mer kommer kanske sen orka inte mer :P


Kyss´N



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0