Alla hjärtans dag

Hej alla glada läsare :)


Idag är de alla hjärtans dag men de händer inte så mycket idag :P i fredags va jag på kåken med Sofie och Simone :) de va trevligt :) träffade en söt kille där oxå :h och sen träffa jag annat nytt folk :) vi pysslade lite för de va alla hjärtans dag tema och sen blev de en romantisk film med tittade inte så mycket på den :P

Igår så packade jag  45 säckar ved ;) visst är jag ducktig? :D blev så kallt på sluten så jag stack hem och titta på tv :P sen beställde mamma och Lars kina mat mmm gott!

Idag åker vi inte hem förns typ 7 för vi ska hämta min bror Michael som kommer från boxholm.
Så de blir att jag åker till sveg i morgon på prao sen vet jag inte hur länge de blir jag stannar i sveg får se vad man orkar :P kommer inte kunna sova inatt tro jag xD de brukar jag inte kunna göra när jag ska göra nått roligt xD


Ha en fortsatt trevlig alla hjärtans dag alla!

puss och kram<3

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0