Sveg igår

ja de vart ju inte så kul som jag trodde, vi hade massa tävligar och de va mot hede och sveg, och hoddal som är så töntiga ska väll så klart förstöra för oss som vill ha roligt så de va ju lite pinsamt när vi bara stog typ 7 pers och hede sveg 20, men sen dansa jag med nån kille som kunde bugg riktigt bra och jag lärde mig jävligt mycket, svettig blev jag också och nu har man tränings verk, vann 2 priser när jag dansa med han också, för jag våga bjuda upp han och den som rörde på höffterna vann pris och de gjorde jag :) synd bara att ajg inte vet va du heter skulle vart kul att bugga igen :)

men jag ska iaf spara pengar till sommaren för jag ska gå på buggläger men de värsta är ju att de inte finns så många frivilliga killar som kommer vilja va med och man måste anmäla sig som par -.-

nu har jag ledig från skolan skööönt men vad fan ska man hitta på då? :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0