slått in julklappar :)

Har börjat slå in julklappar nu :) men ingen som är klar än har ju bara köpt tönt grejor hitills, men de är så jävla svårt med julklappar! :O Hela familjen ska få de är 7 st, Dannes familj ska få 5 st + Elin tro jag, Kompisar ska få blir  kanske 2-3 får se hur mycket jag har råd med, tur att de blir jul så man får pengar för då går man inge back för då får man ju pengar :)

Dagen gick iaf skit fort! tränat till provet i morgon vilket jag hoppas på att klara! men tror inte jag kommer de, ska träna lite till också tro jag, sen så har jag vart på gymmet också :) cross trainen framot 15 min och bakåt 4 min så jävla jobbigt bakåt! men jävlar vad svetten rinner av den! tränade ganska mycket ben också sen vart de inte så mycke mer puppsvettsövningen själv så de gick inge bra xD

Efter de gick jag på gårn och gjorde en julklapp :) hihi


puuusss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0