Önskelista

Hittade lite grejer på shock som jag ville ha i julkalapp så här får ni bild på de :)



lips och conversen är så klart inte med på hemsidan shock xD men skulle lägga upp allt jag ville ha i julklapp men de fanns inte plats xD


men kan skriva lite om vad jag vill ha:

1. Starka färger i smink som på bilden tex den gröna ögonskuggan och kajalen eller va de är.
2. Starka färger på converse tex rosa, ljusblå, skrik grön, lila :)
3. Skrikig hårfärg ska färga och klippa håret efter nyår :P + blond färg
4. Fräna jeans tighs eller strump byxor :)
5. Massor av filmer som vanligt xD
6. års kort, har redan fått ;)
7. Skrikig grön mössa :)
8: Korsett :)
9. Nya möbler, smink bord, ska ju byta rum så då kommer jag inte ha mitt smink bord kvar :(
10. Smycken



De här var tidsfördriv XD hade inget å gö tills bion börja så passa på att göra de här xD vill förstås ha mer men kommer inte på nått xD nu ska mamma få kika på den här, hihi :p



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0