Lucia

Idag är de lucia, har ingen lucia känsla alls! och jo vems fel är de jo skolans eller lite carola eftersom hon är sjuk men, vi kommer ha lucia på torsdag i stället, fan va tråkigt och då får vi inge lucia fika efter som vi jämt brukar för vi fick de idag :(

har ingen julkänsla heller, jul kommer inte bli nå kul vill vara hemma med alla syskon och fira! hatar när traditioner ändras är nästan så att jag börjar grina nu faktiskt!

ska fråga Jonna nu om hon kan fixa till min blogg, gjorde header på skolan i dag ju, svåårt var de men fick ialla fall halft så som jag ville men inte 100% nöjd.

Ska på gymmet sen också kanske, fast kanske skippar de idag Amanda och Felicia dissa mig idag bara för att jag fixat 20 nya låtar :(

bilder kommer också sen, hitta sladden :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0