Hemma!

Hahah under hela veckan har mina inlägg hetat nånting med prao xD haha

men nu äre så här att jag tycker de är så sjukt skönt att va hemma igen :D i morgon får jag gå till skolan som jag saknar + att vi har dans tills på onsdag :D och jag får träffa alla vänner som jag saknars å sjukt jävla mycket!

Amanda vi ska leka! hela veckan, bara satt du vet lixom :)

Nu har man årskort i järvsö backen också, sköönt! nu kan jag åka slalom varenda helg har skjus dit också kan åka dit villken tid som helst typ för jag behöver inte betala för halv dag eller hel dag bara att ta på sig skidorna och åka! :D ska nog åka nästa helg om jag inte skulle följa med till syster och Leo som man inte träffat på ett halv år typ :(


men nu ska jag nog se en film och sova i min säng!!! :D


Kommer dö av saknad att inte ha dig brevid mig inatt :(<3

Älskar er<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0