Hemma nu

eller ja jag kom hem för 1-2 timmar sen :P jag hittade lite julklappar men ska köpa mer i morgon, eller jag köper de sista i morgon, men ingen blir utan nu iaf ska bara fylla på lite :) har iaf slagit in alla paketen nu, Och jag har skottat lite på gårn, och lekt i snön med Charlie, haha han är ju så liten och de är mer snö än vad han själv är, så han stannar så att han inte syns sen hoppar han upp ur snön så förflyttar han sig sååå gulligt :´)

Nu ska jag städa,packa coh packa in i bilen -.- jobbigt!! fast de är ju alltid skönt att komma hem till ett ny städat och fint rum, fast ska ju byta nu efter jul ändå :D och hoppas de inte blir så kallt och blåsigt på lovet för jag vill åka slalom!!! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0