Gott nytt jul

kanske lite sent men men har ju inte haft tid med datorn idag :P kvart över sju va de sista avsnittet av julkalendern villket va jätte bra :) sen sov man en liten stund sen kom Angelica som peppakaka ocj Jon som en räka och åt julfrukost med oss :) mysigt, fick pengar på mobilen i julstumpan.

Mindre kul va väll att inte alla syskon va med oss och att vi inte va hemma :( blir ju så drygt att sitta hos nån annan och bara vänta på att man ska få åka hem, usch ingen rolig jul, men ett plus är att jag fick allt jag önskade mig eller inte allt men känner mig så nöjd med allt :) + att jag ska få mer senare av syskon och mamma :)

Ha en riktigt fortsatt jul alla!! :D


Kommentarer
Emelie

Lägg ut lite bilder på vad du fick sen? :D

Jag e nyfiken^^ :)

God jul !! (:

2010-12-25 @ 00:24:45
URL: http://emeliiieboren.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0